Monday, April 12, 2010

No Strings Attached

zaman kecik-kecik dulu, kalau nak online, mesti berselirat wayar-wayar dekat laptop kan? dulu kat rumah aku guna PC, yang gedabak tu, telefon pulak mesti letak atas CPU, sebab nak senang cabut wayar, cucuk wayar untuk guna internet. HAHA. masa tu aku ingat lagi, ada dial tone siap. *tet tet tet tet*

tapi kan kalau nak online dulu-dulu, mesti kena waktu malam sikit, kalau tak memang tak hidup lah telefon rumah aku. selalunya kalau online waktu siang, bila dah cabut balik, nanti berderet la masuk voice message kat telefon tu. satu kerja pulak nak menadah telinga dengar mesej orang, lepas tu call balik T__________T tapi bila dah maju sikit, aku curi-curi guna laptop ayah aku pulak, *sretttttttt* tarik wayar sampai dalam bilik. lepas tu online senyap-senyap sampai subuh. HAHA. masa tu memang family aku pelik gila, sebab aku bangun subuh pukul 4,5 pagi. HAHA, padahal nak pulangkan wayar yang aku cucuk kat laptop.


selalu tak korang stuck dengan laptop yang bateri tip-top tengah full, tapi takde internet connection? haaaa, masa tu mesti tak tahu nak buat apa kan? dok melanggok, godek-deok dalam laptop tu. yela, takkan nak tarik wayar panjang-panjang dari rumah semata-mata nak online kan? HAHA. kalau tempat yang ada wireless memang takde hal. on je laptop, terus boleh online. macam aku, pergi mana-mana je aku memang terus cari tempat tu ada wireless or tak. sebab aku tahu aku mesti mati katak sebab bosan kalau takde internet. tapi sekarang P1W1MAX dah keluarkan wiggy. cinonet tapi berkuasa kuda. eh eh, berkuasa tinggi. cucuk je kat laptop time korang kat luar, jeng jeng jeng, terus boleh online. bagus kan?

bak kata Project Alpha ni, " No String Attached ". mudah dan sangat-sangat menyenangkan :) sebab apa? this is a plug and play modem yang memudahkan kita untuk guna online connection P1W1MAX ni.




okay okay, say hi to wiggy ! " HI WIGGY !! " haha.

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

blog comments powered by Disqus
© I'm Mrs.Mummy -Authorised by -Mrs.Mummy