Saturday, April 10, 2010

here i come Malaysia ! * soon *

perghhh, bila sampai masa malas update tu, memang gila kentang malas lah nak update. bukan setakat tak update, nak blogwalking pun rasa berat buntut. sebenanrnya kebelakangan ni, aku memang moody banyak-banyak kali, mood swing sebab pregnancy maybe. yelah kan, lagi berapa bulan je nak tunggu masa perut aku jadi kempis balik, kan kan? dulu rasa lama gilaaaaaaaaaaaa nak tunggu tapi bila dah dekat-dekat ni, rasa macam nak postpone pulak, nak kasi lambat sikit. salah satu sebab is, dulu aku plan nak deliver baby kat sini je, sini as in Moscow la tapi semalam, baru lah kami suami isteri sepakat, biar aku deliver kat Malaysia. so, kesimpulannya, nanti insyaAllah, dalam masa terdekat aku akan balik Malaysia tapi memandangkan ada a few matters yang tak dapat nak setel, aku akan balik sorang-sorang, & suami kesayangan kena tinggal sini. kalau dua-dua balik, rasanya memang kabut lah bila aku balik sini masa sem baru nanti. haish, perasaan dia macam campur aduk, happy sebab rasa terjamin sikit nak deliver baby kat Malaysia, tak payah fikir nak register baby dekat embassy dulu before bawak balik Malaysia, ongkos dah dapat jimat sikit-sikit tapi tapi ..... tu baru advantages dia, disadvantages pun ada jugak. aku akan rindu suami aku, rindu kawan terbaik aku, rindu bedmate aku, rindu orang yang buat aku senyum, rindu orang yang buat aku menangis dannnnnnnnnnnnn rindu baby ADELINA. kiranya overall, yang akan aku sangat-sangat rindu ada 2 orang lah. HAHA, Aiman; encik suami tercinta & Adelina; baby bulu-bulu kesayangan. sunyi lah hidup aku nanti, tak tahu macam mana nak survive bila fikir aku takkan jumpa dorang lebih 2 bulan. gila kau, 2 bulan tuuuu !! bukan 2 hari, bukan 2 minggu. tapi nak buat macam mana kan, kalau hidup takde pengorbanan, macam mana nak sempurna.

actually, aku still tak berapa nak ada mood bila menulis. entah, rasa macam ada je benda tak kena. nak tulis panjang-panjang, tak tahu pulak nak tulis apa. nak tulis pendek-pendek, letak gambar, takde pulak gambar nak diletak. haish. sadis la macam ni. dah dah, pendek ni je dulu. nanti kalau ada orang dari Malaysia nak tanya apa-apa pasal kepulangan aku balik sana * ecehhhh, bajet famous amos *, aku update balik ye. okay lah, cheerio ! :D

blog comments powered by Disqus
© I'm Mrs.Mummy -Authorised by -Mrs.Mummy