Saturday, March 13, 2010

cuba jaya versi totot

ohoiiiiiiii. welcome welcome ke blog baru aku. aku bukanlah baru dalam dunia blogging ni tapi takdelah sampai famous yang sampai merata orang kenal. aku cuba bukak blog baru dengan harapan nak mulakan hidup baru. & yes, aku memang suka menulis so, bila semangat menulis aku hancur lebur sebab selalu kena skodeng kat blog lama, aku decide untuk buat blog baru.

nak cakap banyak-banyak pun tak tahu nak cakap apa. maklumlah, aku tengah godek-godek lagi blog ni, nak tukar coding semua. insyaAllah, nanti aku nak tukar header sekali, kasi personal sikit. gambar dekat profile tu pun aku censored sikit, bajet-bajet nak cover la kan. tapi kalau ada orang kenal jugak, takpelah. biar je, tapi janganlah kecoh-kecoh pulak pasal siapa aku sebenarnya. oke sayang-sayang semua? HAHA.

& oh ya, jangan tanya siapa aku. cukuplah terima aku macam orang baru kat sini.

^________^

totot

blog comments powered by Disqus
© I'm Mrs.Mummy -Authorised by -Mrs.Mummy